Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Βαρέθηκα να τσακώνεστε, έρχομαι από εκεί..




Έεεεελα ρε παιδιά με τις κόντρες σας! Βρε αγόρι μου, χαλάρωσε, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα! Ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία είναι η αδελφή σου που έχει blog και μάλιστα videoblog. Άσε που είναι και καρακουκλάρα. Εγώ στη θέση σου θα καμάρωνα!

Άκου, κακός εφιάλτης! Ξέρεις τι είναι αληθινά κακός εφιάλτης; Το ότι έπεσαν τα χρηματιστήρια και η μάνα μου η κακομοίρα μάλλον θα χάσει τις οικονομίες τις στις Η.Π.Α. Και η κολλητή της θα χάσει το σπίτι της. Ο «έξω» κόσμος είναι χάλια και όχι εδώ «μέσα».

Τι σε πείραξε δηλαδή; Και ωραία τα λέει και όμορφη είναι (με το υπέρτατο ροζ μπλουζάκι που της πάει τρελά!!!) και επιτέλους βρήκε κάτι να κάνει τώρα που το αμόρε της είναι μακριά. Κι εσύ αντί να την εμψυχώσεις, την κράζεις κιόλας; Δηλαδή τι θα προτιμούσες, να είναι κλεισμένη στο δωμάτιό της, να μαυρίζει και να μας λέει μου λείπει ο Βίκτωρας - μου λείπει ο Βίκτωρας;

Μυρτώ μην ακούς τίποτα και κανέναν. Μια χαρά τα πας. Τόσο καλά, που ζήλεψα τώρα κι εγώ μ’ αυτή τη φάση του videoblog. Γιατί δε λέω, καλό είναι το blogάκι μου αλλά αν κάποιος δε δει την ομορφιά μου σε όοοολο της το μεγαλείο, πώς θα κρίνει; Εάν δε δει τις ματάρες μου, τις ποδάρες μου, εεε… οκ, ας μαζευτώ λιγάκι. :)

Αυτό που ήθελα να πω είναι πως τo videoblog σου είναι σούπερ, ζηλεύω, ζηλεύω, ζηλεύω!!!!! Αν δεν έρθεις φιλενάδα να μου δείξεις πώς να κάνω κι εγώ τέτοια video και πώς να τα ανεβάζω, να τα ξεχάσεις τα αγαπημένα σου σκουλαρίκια, εκείνα που μου ‘φτιαξε η Ουρανία. Ούτε που θα τα ξαναδείς. Σε βοήθησε η Χαρά με τα χρώματα ε , χαραμίζεται αυτό το κορίτσι που δεν έγινε καλοτεχνίτισσα.

[Χεχε. Είμαι σίγουρη ότι μόλις διαβάσεις αυτές τις γραμμές, ειδικά το σημείο «σκουλαρίκια» θα γουρλώσεις τα μάτια, θα βουτήξεις το κινητό και θα με παρακαλάς γονατιστή να έρθεις να μου δείξεις. νια νια νια νια].

Πωωωωωωωωωω αγχώθηκα τώρα. Μυρτώ να έρθω να βγω στο μπλογκ σου μήπως? Πάω να κάνω ενυδάτωση, να κάνω αποτρίχωση, άντε να ρίξω και τα Ταρώ! Πώς θα με δει έτσι το Πανελλήνιο… τι λέω, ποιο Πανελλήνιο…. πώς θα με δει όοοολος ο κόσμος σ’ αυτά τα χάλια;;;;; Καταλαβαίνετε φυσικά πως δεν θα ακούσετε από εμένα λογοτεχνίες και θέατρα όπως η φίλη μου, έτσι;

Τρέχω guyz! Τα λέμε ξανά πολύ σύντομα, άλλωστε αγαπητοί μου αναγνώστες, σύντομα θα έχετε την σπάνια ευκαιρία να με θαυμάσετε σε όοοοολο μου το μεγαλείο! Εάν και το πιο πιθανό είναι ότι θα πάρω την κάμερα από τα χέρια της φίλης μου και θα κρυφτώ από πίσω, αφού δεν αντέχω το γυαλί να τραβάω τουλάχιστον εγώ τα πλάνα!

p.s.: Έρχομαι από εκεί. Η μέρα των Ταρώ σήμερα :)



6 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Καλησπέρες. Απλώς, περαστικός.

Sourotiri είπε...

Αγαπητη Καφετζου,

ενα εχω να πω, ως μεγαλυτερος αδερφος μιας μικροτερης αδερφης. Καταλαβαινω απολυτως την θεση του Μορφεα, ειδικα δε αν αυτος ειναι μεγαλυτερος σε ηλικια. Εμεις οι μεγαλυτεροι αδερφοι συνηθως δεν μπορουμε να δεχτουμε πως τα μικροτερα αδερφια μας κανουν κατι καλυτερα απο εμας και τα αντιμετωπιζουμε ως υποδεεστερα, ή οτι, στην καλυτερη περιπτωση, βαδιζουν στα χναρια μας. Ζοριζομαστε, πως το λενε. Μορφεας ρουλζ λοιπον, δεν πα να΄χε αδερφη και την Μονικα Μπελουτσι.

Ως οικονομολογος, εχω να σου πω το εξης: τον εφιαλτη ακομη δεν τον ειδαμε. Ε-ε-ερχεται, με φορα και χωρις πολλα-πολλα.

Οσον αφορα την ιδεα του να κανεις και εσυ βιντεομπλογκ, αυτο πολυ θα ηθελα να το δω :) Γρηγορα για αποτριχωση!!! [Να φανταστω οτι εχεις περιεργες διαθεσεις, για να θελεις να κανεις αποτριχωση :Ρ]

Υ.Γ. ποια μερα των Ταρω, αληθεια; ειναι παγκοσμια μερα ή τιποτα πιο ανεπισημο;

Ανώνυμος είπε...

boring.boring.boring.re paidia ti einai auta?

Mania είπε...

@kitsosmitsos: Γειά σου! Ευγενικότατο εκ μέρους σου το σχολιάκι! :)

@Sourotiri: Ο Μορφέας κύριε sourotiri είναι λάθος! Κυρίως γιατί η Μυρτώ είναι κολλητή μου. :P
Καλέ, ποιές περίεργες διαθέσεις; Έχεις δει τις γάμπες μου αξύριστες; μουαχαχαχα
υ.γ. ρίξαμε τα Ταρώ χθες βράδι. Ωσονούπω μεγάααααλες αποκαλύψεις!
μάκια μάκια μάκια

@ ανώνυμος: boring? και τότε τί κάνεις εδώ ε; έεεεελα ξουτ!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο προφίλ...Τέλειο! Και η οικοδέσποινα θεά!!

Mania είπε...

mathaios, λέγε πού και πότε. Σου οφείλω ένα τεράααααστιο κέρασμα!
:D