Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

Όλα κι όλα!




Κι ενώ μερικές φορές το bloggin σου δίνει την ψευδή εντύπωση ότι μιλάς... εεε... γράφεις στο βρόντο, είναι μερικές άλλες που είσαι σίγουρη ότι κάποιοι εκεί έξω σε διαβάζουν, κάποιοι που έχουν νοιώσει τουλάχιστον μια φορά το ίδιο με σένα και ασυνείδητα προσπαθείς να συντονιστείς μαζί τους, να “πιάσεις” την ενέργεια που σου στέλνουν να “δεις” την αύρα τους... και τη βλέπεις. Όχι μόνο αυτή. Ίσως να βλέπεις και πολλά περισσότερα απ΄όσα ήθελες.

Και μετά λες άει σιχτίρ ρεμάλια που εγώ κάθομαι και σας αναλύω τα αστρολογικά μου, σας δίνω τα φώτα μου στο γνώθισεαυτόνκαισεκείνον, σας ανοίγω τα μάτια με τις γνώσεις μου κι εσείς ανταποδίδετε με γκομενιακά mail τύπου “έλα να δεις το φλιτζάνι μου”, “θέλεις να ενώσουμε τις αύρες μας” και άλλα χαριτωμένα. Καλά, τσίπα δεν έχετε πάνω σας;

Πείτε μου, είναι δυνατόν ΌΛΟΙ να ψάχνετε γκόμενα; Κι εντάξει οι ψηλοί, μελαχρινοί, αθλητικοί τύποι με πράσινα μάτια. Αναγνωρίζω ότι εσείς χρίζετε μιας κάποιας πιο σοβαρής αντιμετώπισης διότι οι πλανήτες σας μια ισορροπία την έχουν. Μια ταραχή όσο να πείτε, μπορώ να την καταφέρω. Μα και οι άλλοι; Οι... ανισόρροποι; Οι.. απλοί; Οι... καθημερινοί; Ε, όχι κύριοι! Τί μας περάσατε, έχουμε και προδιαγραφές εμείς τα ποιοτικά μπλογκάκια.

Λοιπόν για να τελειώνουμε. Έχετε όλο το δικαίωμα να στέλνετε mail αλλά όχι χωρίς φωτογραφία, αστρολογικά δεδομένα, γκομενιακό βιογραφικό και μια μικρή περιγραφή της μητέρας σας. Α, και το Ε9 (τελευταίες αστρολογικές ανακαλύψεις έδειξαν ότι το Ε9 σχετίζεται άμεσα με την Αφροδίτη των ανδρών, πράγμα άκρως χρήσιμο εάν θέλετε να κάνουμε σοβαρή δουλειά).

p.s: μη δίνετε σημασία, χοντρολάλησα απ΄το διάβασμα. :)



Δεν υπάρχουν σχόλια: