Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Χυλοπιτάκηδες




Γιατί να μου καταστραφεί ΚΑΙ αυτό το σουκου μου λες; Γιατί;;;;

Είμαι στο κρεβάτι, έχω 38 πυρετό, το κεφάλι μου ετοιμάζεται για απογείωση (αν κρίνω από το θόρυβο), ζεσταίνομαι και κρυώνω ταυτόχρονα και η μάνα μου κάθε τρεις και λίγο έρχεται να μου πάρει το λάπτοπ απ΄τα χέρια, λες και έμεινε κάτι άλλο να κάνω κολλημένη εδώ μέσα. Και να σου πω το χειρότερο; Είχα ραντεβού!

Αλλά υπάρχει και ακόμη χειρότερο. Ο Π. που θα βγαίναμε μαζί δεν με πίστεψε ότι είμαι άρρωστη και μου είπε κατάμουτρα ότι δε χρειάζεται να κρύβομαι γιατί είναι προφανές πως τον αποφεύγω. Και πριν λίγο στο Facebook έγραψε στο status του “μη με ξαναενοχλήσεις άρρωστη”.

Ξέρεις τί έκανα μόλις το είδα; Πήρα το κινητό, το έδωσα στη μάνα μου και της είπα να με τραβήξει μια φωτογραφία έτσι όπως είμαι, στα μαύρα μου τα χάλια, με τα χαρτομάντηλα τριγύρω, με τα άπειρα ποτήρια χαμομήλια και τα τήλια και με τις χοντροπιτζάμες και τις κάλτσες από πάνω μέχρι το γόνατο – μια οπτασία σου λέω. Και του το έστειλα. Και ξέρεις τί απάντηση πήρα; “Δεν το ήξερα ότι μπορούσες να είσαι ΤΟΣΟ καλή ηθοποιός”.

Είναι μερικοί τύποι ρε παιδάκι μου που άμα βάλουνε μια βλακεία στο κεφάλι τους, ο κόσμος να χαλάσει ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ να δουν την αλήθεια. Δε θέλουν, πώς το λένε; Είναι χαρούμενοι που κατέχουν την αλήθεια που γέννησε ο ανύπαρκτος εγκέφαλός τους. Σου λέει, “πότε θα κάτσω να ξανασκεφτώ; Ας κρατήσω το μοναδικό προϊόν σκέψης που κατάφερα και κανείς στον κόσμο δε θα μου αλλάξει γνώμη”. Πάσο.

Φιλενάδα, σου 'χω συμβουλή: Αντί λοιπόν να κάθεσαι να χαλάς το χρόνο σου, βγάλτους αληθινούς να γουστάρουνε κιόλας, να γλιτώσεις κι εσύ από τις διεστραμμένες εμμονές τους! Ηθοποιό με νομίζεις φίλε μου; Ηθοποιός από σήμερα η Μάνια.

Και ξέρεις κάτι σιχαμένο κωλόπαιδο;
Αύριο, μεθαύριο που θα είμαι καλά ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ θα φας χυλόπιτα!

Α, μα πια!



2 σχόλια:

Teguh_Pml είπε...

Hi, I have a Tourism High School, SMK Pariwisata Liberty in Indonesia, I would like need your favor, please?

Mania είπε...

pardon?