Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

Τα... πόσα;




Σήμερα είναι η μέρα μου! ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ!
(ούτε γελάδα δε θα 'κανε έτσι αλλά τέλος πάντων :D )
Γουέλ μη περιμένεις απολογισμούς και συναισθηματισμούς τέτοια μέρα, ούτε να κάτσεις να σκεφτείς ευχές, ομορφόλογα, ναζήσειςμανίτσακαιχρόνιαπολλά κι άλλα βαρύγδουπα άυλα. Εγώ είμαι πρακτικός άνθρωπος. Σιγά τώρα μη σε βάλω σε κόπο να σκεφτείς δύσκολες ευχές. Μου φτάνουν δυο μικρές απλές κινησούλες σου που παρόλο που δεν σου φαίνονται να έχουν την αξία και την βαρύτητα μιας ευχής, εγώ στ' ορκίζομαι θα τις εκτιμήσω διπλά. Σκορπιός αφού.
Και για να δεις τί καρδιά είμαι, δε θα χρειαστεί να ψάξεις καθόλου. Σου έφτιαξα μια λίστα με πολύ εύκολα μικρά δωράκια να τα έχω και να σε θυμάμαι:
Τί ψυχή έχει ένα παπουτσάκι, λίγα ψωρογυαλάκια, ένα τόσο δα λαπτοπάκι κι ένα lego αυτοκινητάκι;; Όσο μικρά κι αν σου φανούν, μη σκοτιστείς για παραπάνω, εμένα μου φτάνουν.

Παρακαλώ.

:P


2 σχόλια:

Ελευθερία Αραβανή είπε...

χρόνια σου πολλά κι ελπίζω να πήρες τα δώρα που επέλεξες!!πολύ καλές επιλογές....

Mania είπε...

Se eyxaristw polyyyyyy!!!!

(oui, ta phra ;) )