Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Κόμμα(τος)




Κι έχεις κι απ΄την άλλη τα σιχαμένα στη σχολή να κάθονται να σου μιλάνε με τις ώρες μπας και γραφτείς στο κόμμα τους. Κι όταν τους ρωτάς τη μοναδική λογική ερώτηση που σου 'ρχεται στο μυαλό όταν πρόκειται να πάρεις μια τέτοια απόφαση ζωής “και για να 'χουμε καλό ρώτημα, τί ζώδιο είναι το κόμμα σου και ο αρχηγός του;” σε κοιτάνε σα χάπατα και μετά ρωτάνε τί εννοείς!

Εννοώ ρε καμένο, πότε ιδρύθηκε το κόμμα σου, ποιος ήταν ο κύριος πλανήτης την περίοδο εκείνη, τί σόι άνθρωπος είναι ο αρχηγός σου, τί ωροσκόπο έχει, πόσο καιρό έχει να σε πηδήξει γκόμενος, τέτοια πράγματα, πρακτικά, καθημερινά. Αρχίζουνε μετά τα ζωάκια το κήρυγμα περί ωριμότητας και πραγματικής ζωής και προβλημάτων των νέων και άλλα... σοβαρά.

Εγώ να σου πω την αλήθεια μου γουστάρω να τα τσιρτσιρίζω τα κομματοβαρεμένα. Και γιατί κύριε να μην κάτσω να πιστέψω τους πλανήτες και να κάτσω να πιστέψω τί είπε ένας κυριούλης 500 χρόνια πριν; Και γιατί παρακαλώ εσένα σου φαίνεται εξωφρενικό που πιστεύω ότι σε επηρεάζει ο ανάδρομος Ερμής και δε θα μου φανεί εμένα θεότρελο να μπινελικώνεστε όοοοολη μέρα για την αμφισβήτηση ΜΙΑΣ φράσης στο ιερό πολιτικό βιβλίο του τάδε; Γιατί δε πιστεύεις ότι η αύρα σου είναι πιο μαύρη απ΄ το χάλι σου για να πιστέψω εγώ ότι εσύ θες το καλό μου; Γιατί δηλαδή, εγώ το κακό σου θέλω; Για να γίνω μέλος σας τους λέω, θα κάτσετε να σας διαβάσω το φλιτζάνι. Όχι μου λένε. Οχιά τους λέω.

Το αποτέλεσμα; Τώρα γύρισα σπίτι γιατί κόλλησαν τόσο άσχημα που μέχρι τον αστρολογικό χάρτη τους με βάλανε και τους έφτιαξα. Σε μία, πήγαμε στην τουαλέτα του μαγαζιού και της έριξα και τα Ταρώ. Χα! Που θα μου το παίξουνε εμένα σοβαρές και δε θα τσιμπήσουνε άμα τους τάξω γκόμενο πάνω στη βδομάδα! Μία μάλιστα μου το 'πε καθαρά. Πες μου Μάνια μου ότι θα κάτσει η φάση με τον Κ. και χέστηκα και για το κόμμα. Εγώ γι' αυτόν γράφτηκα αλλιώς χέστηκα.

Έτσι είναι φιλενάδα, απλά πράγματα, πρακτικά, καθημερινά.



2 σχόλια:

Ράθυμος είπε...

Αν και βαράω πιράκια όταν ακούω για αστρολογίες και λοιπες π*π*ς, γουστάρω τρελλά το χώσιμο για τα κομματοβαμμένα-κομματοβλαμμένα!!!
(+10)

Mania είπε...

anytime. :P