Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Δεν είμαι καλάαααα




Χρειάζομαι επειγόντως να μου στείλετε ένα σύννεφο θετική ενέργεια να 'ρθει να κάτσει πάνω απ΄το κεφάλι μου μπας και ξεκατσικωθεί η γκαντεμιά. Έχω τέτοιο πονοκέφαλο που τάβλιασα τρεις ξεματιάστρες. Μέχρι και την Σουζάνα, μια φίλη της μαμάς που είναι διάσημη για το ξεμάτιασμα με το λάδι!

Πιστεύεις στο μάτι; Κάπου είχα ακούσει έναν μεγάλο γιατρό να λέει ότι πιστεύει στο ξεμάτιασμα και όχι στο μάτιασμα γιατί λέει έχει μεγάλη σημασία η αυθυποβολή. Εννοούσε δηλαδή πως άμα δεις μια γκαντέμω και νομίσεις ότι με το που θα σε κοιτάξει θα πάθεις πονοκέφαλο, ε θα τον πάθεις.
Διαφωνώ κάθετα. Εγώ άμα τύχει και πετύχω μία συγκεκριμένη που ξέρω ότι είναι μάγισσα και πονοκέφαλο παθαίνω και ζαλάδα παθαίνω και μια φορά είχα σκουντουφλήσει κιόλας και είχα φάει τα μούτρα μου. Ούτε τρία λεπτά δεν την είχα δει και όλα μαζί τα 'παθα. Τώρα δεν περνάω μπροστά από το σπίτι της στη γειτονιά γιατί δεν το 'χω σε τίποτα να με φάει κάνα τρένο. Που δεν έχουμε τρένα δηλαδή, αλλά σίγουρα άμα τη δω την κακίστρω είναι ικανή να ξετροχιάσει τρένο απ΄τη Λαμία και να το σταματήσει πάνω μου. Τέτοια κακία σας λέω.

Σήμερα όμως, δεν ξέρω τί φταίει. Ούτε τη μάγισσα συνάντησα, ούτε καμιά άλλη. Ρε, τώρα που το σκέφτομαι λέτε να φταίει το μανάρι που μου την έπεσε στη σχολή; Ήρθε ένα τυπάκι στα καλά καθούμενα και άρχισε γλύκες στο άσχετο. Τί ωραίο παιδί που είσαι, πότε θα βγούμε, θα έρθεις αύριο στη σχολή και τέτοια.

Φτου! Πώς δε το σκέφτηκα, αυτός με μάτιασε! Το βρήκα. Και τον λένε Σταύρο. Γιεγιεγιεγιε πάω να πάρω τη Σουζάνα να με ξεματιάσει με το όνομά του! Όταν ξέρεις το όνομα αυτού που σε μάτιασε αμέσως λύνεται το μάτι! Τώρα θα πιάσει αμέσως!!!

Υ.γ. Σταύρο, είσαι μεγάλη σαύρα, δεν έχεις καμία ελπίδα για date μετά από τέτοιο μάτι.

πις



2 σχόλια:

david santos είπε...

Great work!!!
Congratulations!!!

Mania είπε...

entajei david afoy sxoliases ki esy, ekleisa ws blogaki. :P

(thanx mate)