Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Eleooooooooooossssssssssssssssss




Συγνώμη, αλλά πάντα το είχα απορία: Υπάρχει κάποια εκεί έξω που να έχει βγει πρόσφατα με αγόρι Δίδυμο και να της άρεσε; Ή έστω με σκέτο αγόρι; Ή μάλλον, γενικά, έχει βγει καμιά σας πρόσφατα και να της άρεσε; Όλοι κλαίγονται αυτές τις μέρες – και μαζί κι εγώ. Σιγά που δε θα ακολουθούσα δηλαδή.
Πολύ θα ήθελα να μάθω πώς είναι και τα δικά σας γκομενιακά γιατί τώρα τελευταία αρχίζουν και κλονίζονται οι αστρολογικές μου πεποιθήσεις. Είναι λέει ο Ανάδρομος Ερμής που φταίει για την έλλειψη αυτοπεποίθησης που με βαράει αλλά πραγματικά πείτε μου, περνάτε καλά;

Δεν γίνεται ΟΛΟΙ να είμαστε μέσα στη μαυρίλα τόσο μα τόσο πολύ!

Επίσης υπάρχει κανείς εκεί έξω που να έχει γονείς της προκοπής και συγκεκριμένα μάνα της προκοπής; Που να μην την έχουν πιάσει τα τρελά της δηλαδή, που να μην είναι συνέχεια χαρούμενη, που να μη λέει να σταματήσει να μιλάει και να θέλει να μάθει τα γκομενιάκα μου;

Επίσης, υπάρχει κανένας τρελός που να του αρέσει αυτός ο κωλόκαιρος; Που να ψοφάει για πρωτοβρόχια - πού τί στο διάολο πρωτοβρόχια είναι αυτά, μιλάμε αν αυτά είναι τα πρωτο-βρόχια της χρονιάς όπου να 'ναι θα σκάσει ο Νώε να μας μαζεύει έτσι όπως πάμε.

Επίσης, μήπως ρίξατε καμιά ματιά στις νέες κολεξιόν να μου πείτε κι εμένα πώς στο διάολο φοριούνται τα τόσα κωλοπράσινα και ειδικά τα κυπαρισσί που έχουν πάει και τα έχουν χώσει όπου βρήκαν και σας ορκίζομαι πως άμα ξαναδώ κυπαρισσί θα ξεράσω;

Τέλος, μαζεύτε ρε σεις κάποιος αυτήν την τρελή την υποψήφια της Αμερικής... την πώςτηνλένε, αυτήν την κακομοίρα με τα κακομοιρογυαλιά της που μας τα 'κανε μόδα και η κάθε τρελομουρλάρω στη σχολή πήγε και τα παράγγειλε και μου είναι όλες σαν κατσιασμένες κουκουβάγιες με μπατομπούκαλα! Δεν καταλαβαίνω απ΄όλα πάνω της, τα γυαλιά βρήκανε να αντιγράψουνε; Θα μου πεις πάλι καλά, φαντάζεσαι να πηγαίνανε όλες να γκαστρωθούν σαν την ανήλικη κόρη της; Αν και δε το βλέπω απίθανο με τα γκαγκά στη σχολή μου, τα γυαλιά μια φορά είναι μπαζόγυαλα.-
Ουφ, τα 'πα.

Αααααα όλα κι όλα! Δε φταίω εγώ, ο Ερμής φταίει. Οι μούτζες σας προς τα πάνω και ελαφρώς δεξιά. Μη τις φάω και τσάμπα δηλαδή. :)

πις (ed)



Δεν υπάρχουν σχόλια: