Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Begging you!




Έλα ρε φίλε, τι αγγούρι που είσαι κι εσύ, δηλαδή τι άλλο πρέπει να κάνει το κοριτσάκι για να ενδώσεις; Μόνο καντάδα που δεν ήρθε να σου κάνει, όλα τα άλλα τα έκανε. Και πίστεψέ με, αυτά που δεν έχεις δει είναι πολύ περισσότερα. Κι έχει κι εσένα να το παίζεις ακόμα βαρύ πεπόνι!
Όχι πες μου, πού θα βρεις άλλη να σ’ αγαπάει τόσο πολύ ώστε να κάνει τέτοια δημοσίως, μόνο για την πάρτη σου; Σε παρακαλώ ρε φιλαράκι, ξέχασέ το και τελειώνετε μ’ αυτήν την αηδία! Έχει πλαντάξει η Μυρτώ και πραγματικά δεν ξέρω πια πώς να την συνεφέρω! Μέχρι κι ο Νικήτας, ναι το σιχαμένο κωλόπαιδο, την λυπήθηκε.

Έλα ρε Βικ, τέλειωσέ το αυτό το θέατρο και για να δεις τι φίλη είμαι, σου υπόσχομαι να σου στέλνω ΦΕΤΑ στην Αγγλία, 3 φορές το μήνα! :)

Please?
Ppppplease?
Pppppleaseeeeee?


υ.γ. @ Χαρά: Καλά ρε κοριτσάρα μου, για όνομα, πού στο καλό πήγες και βρήκες τόση κουλτούρα και μου κόλλησες και την άλλη; Είναι δυνατόν τώρα που η Μυρτώ είναι τόσο πολύ ευάλωτη, να μου την τρελαίνεις με θεατρικά και Κοκτώ και δενξέρωγωτι αυτοκτονικά;
Σκέψου το λιγάκι, είναι σα να δίνεις υποβρύχιο σε διψασμένο. Είναι δυνατόν να μην του ανοίξει την πόρτα;
Βάλε της εκεί πέρα κάνα μονόπρακτο του Σεφερλή να παίξει και σου λέω εγώ τι χαρούμενη θα είναι μετά!

Μυρτούλι μου, μη στεναχωριέσαι. Άσε τα θέατρα και τις αηδίες. Ο Βικ θα γυρίσει. Εγώ στο λέω. Θα τον αλαλιάσω στη φέτα σου λέω! :)



Δεν υπάρχουν σχόλια: