Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Μητέρα, μανούλα, μαμά...




Guyz, κομμάτια μου την κάνατε την Ουρανίτσα μου.
Έκανα βλέπετε τη βλακεία και τη φώναξα να της δείξω το videακι της Μυρτώς κι εκεί που γελούσε και χαιρόταν και κούναγε το κεφάλι, ξαφνικά ακούει τη Μυρτώ να λέει όλα αυτά τα καλά για κείνη και μου πατάει κάτι κλάματα... πίκρα, σας λέω.
Γμτ, είναι πολύ ευσυγκίνητη τώρα τελευταία, μερικές φορές την πιάνουν τα κουλά της και μου ζητάει συγνώμες στο άσχετο, που με άφησε να με μεγαλώσει η γιαγιά μου. Δεν σας το έχω πει το κουλό ε; Ναι, η Ουρανία ήρθε και με άφησε στην γιαγιά μου όταν ήμουν 5 και ξαναγύρισε όταν ήμουν 14. Πηγαίνα καλοκαίρια στην Αστόρια, τρελή ζωή, Αστόρια - Πέραμα μία δεκαετία, Ολυμπιακή Αεροπορία με καρτελάκι γύρω από τον λαιμό μου, στα αζήτητα. Τεσπα, είχαμε χοντρά θέματα οι δυο μας όταν ήμουν στην εφηβεία.
Το τι βασανιστήρια της έκανα, δε λέγεται. Μαζί με την κλασική επανάσταση που κάνουμε όλες σε αυτή την ηλικία με έπιασε και μια κακία, άλλο πράγμα. Κατάμαυρο το κάρμα μου σου λέω!

Όποτε άκουγα «όχι» από το στόμα της, άρχιζα τις μπηχτές - μα κάτι μπηχτές βράστα - για τότε, όταν ήμουνα πιτσιρίκι που με παράτησε με τη γιαγιά και τον παππού κι έτρεχε στις Αμερικές. Και τι μάνα είσαι εσύ, που ποτέ δε με ήθελες, που δε μ’ αγαπάς, που θα φύγω κι εγώ να πάω να βρω τον πατέρα μου… και ό,τι πιο χοντρό μπορείς να φανταστείς.

Κι από τύψεις; Ουδεμία my friends! Εντελώς καλά με τα μέσα μου ήμουν τότε. Τραβάγαμε έναν καυγά και την επόμενη ημέρα, σα να μη συνέβαινε τίποτα, ήμουν πάλι όλο γλύκες. Κι εκείνη όλο και χειρότερα. Μέχρι που κάναμε μια γερή συζήτηση ένα βράδυ και κατάλαβα τι χοντράδες είχα ξεστομίσει.
Φυσικά, ακόμα τα έχω τα παραπονάκια μου αλλά κι εκείνη προσπαθεί πολύ και της το αναγνωρίζω. Α, ρε Ουρανίτσα!
Κερασμένο το ποστάκι μανούλα.

p.s. Νικητάκο, θέλεις πόλεμο; Το διάβασα το τελευταίο ποστάκι σου και πίστεψέ με ΔΕ θέλεις να σου απαντήσω, παρεκτός κι αν θες πάλι την ***επιστημονική*** μου συμβουλή για κάνα γκομενάκι. :P



1 σχόλιο:

το φτυαράτσι είπε...

Ααα άμαν την πιάνουν τη μαμά σου τα κουλά της, δική μου είναι καλέ!Χαχα!Την κουλησπέρα μου!!!