Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Romeo & Juliet




Και αυτό κυρίες και κύριοι, ήταν ένα love story που ΔΕ θα ξανασυναντήσετε ή το πιθανότερο, το πιο κοντινό που θα φτάσετε ποτέ σε μια τέτοια αγάπη είναι ως voyers… κοινώς ματάκηδες.
Τι; Χάσατε το άρλεκιν της κολλητής μου με τον Βικ; Τρεχάτε τώρα κι ελάτε μετά να μου πείτε ότι οι άντρηδοι είναι γουρούνια και αναίσθητοι κι ένα σωρό άλλα. Όχι κυρίες μου, ΔΕΝ είναι όλοι έτσι. Ο Βικτωράκος πήρε την πασούλα, έκανε τα μαγικά του και έριξε μια γκολάρα ΝΑ! Το ματσάκι έληξε και το σκορ είναι οριστικό:
Άντρες – Γυναίκες : 1-1

Αχ τι ταιριαστά που είστε ρε γαμώτο! Πόσο πολύ σας ζηλεύω, όχι να τα βλέπουν αυτά μερικές μερικές που έλεγαν ότι θα χωρίσετε και ότι ο Βικ δεν αγαπάει τη φίλη μου.
Πάτε καλά ρε; Εδώ μιλάμε για ΤΟΝ έρωτα, τόσο καιρό τους ζω από κοντά, σαν παλαβοί κάνουν και οι δύο. Ειδικά την εποχή που έμαθε η Μυρτώ ότι ο Βικ θα έφευγε Αγγλία δεν ξεκόλλαγε από πάνω του, ένα μήνα είχα να τη δω.

Κωλόπαιδα, εγώ το ήξερα ότι τελικά θα τα ξαναβρείτε. Όσες φορές κι αν σας έριχνα τα Ταρώ, πάντα έβγαινε από πάνω σας ένας Ήλιος ΝΑ! Ούτε μία φορά δεν είδα κάτι που να επισκιάζει τα αισθηματικά σας, τουλάχιστον μέχρι τον Δεκέμβρη. Αλλά μη μου αγχώνεστε, τώρα που με έχετε εύκαιρη, λίγο πριν μπει ο νέος χρόνος τα ξαναρίχνω και βλέπουμε και για μετά.
Ρε λέτε να πω και στην Έλενα να ρίξει μια ματιά στους χάρτες μας;
Χμμμ… ωραία ιδέα….ίδωμεν… :)




Δεν υπάρχουν σχόλια: