Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

Η στιγμή της αλήθειας




Λέτε τελικά να καταφέρω να συναντήσω τον δικό μου Άδωνι ;;;;
Λέτε αυτός να είναι ο Άντρας ο Σωστός;;;

Τα Ταρώ δεν βοήθησαν και πολύ, ούτε το φλιτζάνι αλλά θεωρώ ότι το μπλε φορεματάκι με τις τιραντούλες θα βοηθήσει περισσότερο.
Α, και το μακιγιάζ! Φιλενάδα, έκανες δουλειά όχι αστεία! Με βλέπω στον καθρέφτη και με φτύνω τόση ώρα! Καλέ, μέχρι ζυγωματικά απέκτησα που άλλες πάνε και δίνουνε περιουσίες ή κάνουν εξαγωγές δοντιών για να τα αποκτήσουν (μαμά μουυυυυυυυ – μη μου τα λέτε αυτά, δεν θα αντέξω άλλη inside πληροφορία), τέτοια μαστοριά η φιλενάδα μας κορίτσια!
Και έμαθα και πώς λέγεται η τεχνική... κάτσε να δεις, πώς το 'πε... α! φωτοσκίαση κορίτσια. Το Α και το Ω για να είστε σούπερ χοτ στο επόμενο ραντεβού.
[Ρε συ, μήπως να δίνουμε το τηλέφωνό σου από τα μπλόγκ μας για επαγγελματικό μακιγιάζ; Θα θησαυρίσεις!]

Στο θέμα μας τώρα και πολύ ντρέπομαι που το ομολογώ αλλά τα 'χω κάνει πάνω μου αυτή τη φορά. Τον θέλω σαν παλαβή. Κι ας μην τον ξέρω πολύ καλά.
Όσο περνάει η ώρα τόσο ιδρώνω από την αγωνία και μου φαίνεται τσάμπα θα πάει και το μακιγιάζ και η ωραιότατη μασκούλα που φόραγα τόσες ώρες. Κλειστοφοβία κόντεψα να πάθω με τη μαλακία στη μάπα και το αποτέλεσμα; Αν δεν έπεφτε η μακιγιαζάρα, το ίδιο και το αυτό. Τεσπα.

Αλλά εντάξει μην ανησυχείτε κορίτσια. Και θα πουδραριστώ και θα προσέξω τί θα φάω και θα πάρω και το λιπ κλος μαζί μου. Όλα θα τα κάνω, όλα! Μέχρι που σαβούριασα 2 ολόκληρα σάντουιτς για να μην πεινάω καθόλου και να φάω σαν “κυρία” στο ραντεβού. Ξέρετε, εκείνες τις γκουρμεδάτες πιατάρες με την ελιά στη μέση και τις ρίγες από σοκολάτα γύρω – γύρω (ewwwww).
Αν και με ξέρω εγώ, από το άγχος τίποτε δεν θα έτρωγα έτσι κι αλλιώς.

Ουφ ουφ ουφ!!! Φτάνει η ώρα....


Αυτό ήταν.
Είμαι έτοιμη.

Ο Θεός βοηθός!
(...και ο Ερμής και η Αφροδίτη)



1 σχόλιο:

Skouliki είπε...

ελα καλε και πες και την συνεχεια ντεεε

καλημερα