Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

Πώς κάνεις τη γυναίκα να λυγίσει




Κι εκεί που ετοιμάζεσαι να προσθέσεις στη συλλογή σου ένα ακόμα Αποτυχημένο Πρώτο Ραντεβού (στο εξής ΑΠΡ) τσουπ! έρχεται η θεά τύχη με τη μορφή της Ιωάννας και σου δίνει μία δεύτερη ευκαιρία. Και τι κάνεις; Την κλωτσάς; Ή την κρατάς;

Προσωπικά έφαγα κεραμίδα στο δόξα πατρί. Όπως οι μπάτσοι στη Νομική τώρα. Λογικότατον, με μέσο όρο 3 ΑΠΡ το δίμηνο και τη σελήνη να χει κατσικωθεί φαρδιά πλατιά μπροστά στον Κρόνο, δεν σου περνά από το ακατοίκητο ότι ένας άντρα θα σε σκαλώσει τόσο. Θα ψάξει να βρει τη φίλη σου, θα κανονίσει να φέρει το φίλο του, θα στήσει σκηνικό, θα βγάλει λόγο, θα εκτεθεί για να σου μιλήσει. Μου κάνουν πλάκα από το κοντρόλ ή απλά πρέπει να μυαλωθώ;

Δε θα σχολιάσω τις αντιδράσεις μου ενώ έπαιζε το βίντεο (σύξυλο- τρέμουλο- χαλάρωση- απόλαυση- αυτοκριτική) όμως οκ, αυτό σας το δίνω: είμαι ο πιο υπερβόλας άνθρωπος που έχετε δει. Δηλαδή, αν ήμουν μακιγιάζ θα ήμουν του Μέριλιν Μάνσον, αν ήμουν φόρεμα θα ήμουν ροκοκό και αν ήμουν ένα ζευγάρι χέρια, θα ήμουν του Σαρκοζύ ενώ αγορεύει κτλ. Αν ήμουν μαθηματική κάμπυλη προφανώς θα ήμουν μια υπερβολή. Σωστά υποθέτετε λοιπόν, στα πλαίσια ενός ΑΠΡ με ακατάσχετη νευρικότητα και ασφυκτική διαίτα πενθημέρου όλο αυτό βγαίνει στην επιφάνεια και παίρνει μπάλα τους πάντες: από το date μου μέχρι τον τελευταίο ανθυπομάγειρα εκεί μέσα. Ε μετά από πού να το συμμαζέψω, νευριασμένη εγώ, μαζεμένος ο άλλος, κόντρα στην κόντρα, ανεβάζω παλμούς και αποχωρώ θεαματικά από το σπίτι του Μπιγκ Μπράδερ..

ΟΜΩΣ, τώρα που τον είδα να μου μιλάει γλυκά και τρυφερά, να σέβεται τις καμπύλες μου και επίσης (βασικό) να τρώει τη βάφλα του συνειδητοποιώ ότι είναι νορμάλ και ότι έχει δίκιο το Ιωαννάκι ότι το μαρούλι θα με σώσει αρκεί να το πιστέψω και αααααααααα!!!! Μήνυμα από Αλέκο!! «Για να μην θεωρήσεις ότι οι άντρες χάθηκαν και ότι τα παρατάμε με την πρώτη, τι θα έλεγες να πάμε για ένα καφέ σαν άνθρωποι το σκ; Μην βιαστείς ν’ απαντήσεις...»

.....................................................................................................................................

Μια ηλιαχτίδα στα γκομενικά μου πριν εκπνεύσει το τρισκατάρατο 2008; Και η μακροσκελής λίστα με τα ΑΠΡ; Ας μείνει στο ράφι πλάι στους κουραμπιέδες. Κάθε πράγμα στο χρόνο του...




2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν κατάλαβα ντιπ! αλλά μη σε νοιάζει... τυχαίος περαστικός είμαι αγνοών πλήρως το όλον ιστορικόν ου μην αλλά και την γυναικεία ψυχολογία...

Οι γυναίκες ας κρατήσουν την ψυχή τους κι ας μάς χαρίσουν (πλουσιοπάροχα ε?) τα υπόλοιπα!

Ανώνυμος είπε...

to ekviazeis poli to olo 8ema kai ayto einai to provlima kai to kako.
xalarose kai ase na se kinigisei kai ayto.
min to kinigas sinexeia esu.
kaneis perissotera apo oso xreiazete.

iremise kai asto na er8ei ayto se esena.

milao gia to 'gomeniko' kai oli aytin tin 'usteria' pou se exei piasei gia na vreis kapoion.