Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Κάνε κι εσύ επανάσταση!




Χτες, εκεί που μες την καλή χαρά ξορκίζω τη γκαντεμιά των ΑΠΡ και αντιστέκομαι επιτυχώς στους πασπαλισμένους κουραμπιέδες, με παίρνει μπουχτισμένη η κοκκινοφορεματίτσα του σημερινού σπαραξικάρδιου βιντεακίου και μου κλαψουρίζει ότι τα φετεινά Χριστούγεννα θα είναι πιο θλιβερά κι από εκείνα με το τσουνάμι.

Μυρτοπιτάκι μου, καταρχάς μην κλαις, γιατί α) μου προκαλείς και μένα να μπήξω τα κλάματα (που το κάνω νον-στοπ τελευταία λόγω δακρυγόνου) και β) δεν πετυχαίνεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Τον μπαμπά σου τον ξέρουμε, τον έχουμε αναλύσει, τα έτσι και τ' αλλιώς του, τα κολληματά του και τη λατρεία του για το μπιμπελό του, κοινώς εσένα. Δεν χαμπαριάζει κι ούτε πρόκειται, το πνεύμα των Χριστουγέννων δεν παίζει εδώ και ούτε τα "σε μισω, τι σου 'χω κάνει, κοντεύω να βγάλω το πανεπιστήμιο, κοτζάμ γυναίκα κτλ" Όμως ρε κοπέλα μου μήπως κι εσύ του δίνεις αξία που αποδέχεσαι αυτή την εξάρτηση; Κοίτα το Νικήτα, ναι μεν κράζει και χώνει αδιακρίτως, αλλά την αυτονομία του την έχει κερδίσει. Και μπορεί και κοιμάται στην κατάληψη και κανά πετρίδι δεν ξέρω αν ρίχνει τώρα που μιλάμε.

[Μιας που είπα κατάληψη θέλω να αναφερθώ στον πυροβολισμό του μαθητή από το Περιστέρι: πλέον και η γειτονιά μου απολαμβάνει τρομοκρατία και αίμα, όχι μόνο το κέντρο. Ο κόσμος εδώ έχει ξεσηκωθεί, χτες έγιναν πολλές μικρές συγκεντρώσεις που ενώθηκαν σε μια μεγάλη. Μόνο αυτό συζητάμε, απορημένοι εξαγριωμένοι, δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι συνέβη, τι μπορεί ακόμα να συμβεί, ποιος κινδυνεύει, ποιος φταίει. Απλά το γεγονός και μόνο ότι παρέες άοπλων εφήβων δέχονται σφαίρες 2 φόρες μέσα σε διάστημα 10 ημερών μας φέρνει στα όριά της παράνοιας ως κοινωνία αλλά και τον καθένα ξεχωριστά που συνενοχεί με το να την ανέχεται, τόσο επιθετική και τόσο άγρια]

Να βρε παιδάκι μου, εσύ άδραξε την ευκαιρία να ξεκινήσεις την αλλαγή από το σπίτι σου: σαν καλή κοπέλα να φτιάξεις το βαλιτσάκι σου, να τους ευχηθείς υγεία ευτυχία και μεγεια τα μυαλά, μετά να πάρεις μια swissair, να πας μέχρι το σαλέ ή ξερω 'γω πού αλλού φτωχικά συχνάζει ο Βικ τέτοιες μέρες και παπαλαααα. Και ενώ ο μπαμπάς θα ψελίζει χρονια πο.. και θα καλεί τους γιατρούς από το νοσοκομείο του να τον συνεφέρουν, εσύ θα είσαι στην αγκαλιά του αγοριού σου, θα μασουλάτε αυθεντική ελβετοσοκολάτα και θα κυλιέστε στις χιονισμένες Άλπεις.... .

Εγώ μπαμπά δεν είχα να μου απαγορεύει τίποτα, το ρόλο τον έπαιζε η γιαγιά μου και μετά τα 14, η μαμά μου. Περιττό να πω πως τις έπαιζα και τις δύο στα δάχτυλα και δεν το 'χα σε τίποτα να τις κάνω αυτές να κλαίνε, ατελείωτα σαββατόβραδα. Η γιαγιά χαιρόταν τουλάχιστον που γυρνούσα ενώ είχε βγει ο ήλιος και όχι μέσα στη νύχτα, η δε μαμά από τις τύψεις της, τα ανεχόταν, έλεγε “τα δικά μου λάθη πληρώνω” και φυσικά υπήρχαν και μεταξύ τους κόντρες “να αυτά που μου 'κανες εσύ σου κάνει τώρα η μικρή”.
Γι'αυτό εγώ ένα έχω να πω...χαρείτε το τώρα που μπορείτε, κάνε το βήμα, πέτα μακριά. Μην ξεχνάτε: πλακωθείτε με τους γονείς σας όσο είναι ακόμα νέοι! Μετά θα έχουν το ακαταλόγιστο...

Και enough με τις ελληνικές μας οικογένειες, έχουμε και ραντεβού να βγούμε. Σας φιλώ, σας αγαπώ, αλλά μην τον στήσω, ΠΡΕΠΕΙ να κάνω καλή έντυπωση, ή τώρα ή ποτέ! Μάκια!



Δεν υπάρχουν σχόλια: