Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

Η σέξι κολλητή μου!




Δεν το πιστεύω, δεν το πιστεύω, δεν το πιστεύω!!!!!
Αυτά κανονικά τα κάνω εγώ και με κράζετε και με λέτε τσουλάρα και μου κάνετε και κήρυγμα μετά! Ε, λοιπόν φιλενάδα σου αξίζει ένα μεγάλο μπράβο!
Όταν το αποφασίζεις είσαι πολύ σέξι και έτσι κυρίες και κύριοι, επιβεβαιώνεται η θεωρία μου ότι όλες κρύβουμε μια τσουλάρα μέσα μας =)

Ρε συ, τι κούκλα που είσαι; Α, ρε Βικ τυχερέ! Μιλάμε ουρές θα κάνουν οι γαμπροί μετά από αυτό κι άντε να τους κρατήσεις τώρα. Και μη νομίζεις ότι δε ξέρω τι λέω, ήδη έχω το πρώτο κρούσμα στα χέρια μου. Χεχε…

Καθόμουν που λες στο υπολογιστάκι μου, το rss κοιμόταν, πού να ξέρω ότι ανέβασε νέο βιντεάκι η Μυρτώ; Ε, κι εκεί που χάζευα κι εγώ στο msn, ξαφνικά μπαίνει ένα παιδί απ΄ τη σχολή και μου λέει, η dikiasou.com, κολλητή σου δεν είναι; Ναι του λέω εγώ. Θα της πεις, μου λέει, ότι τη γουστάρω και ότι είναι η πιο σέξι γκόμενα που έχω δει ποτέ μου; Και να παρατήσει τον τελειωμένο που έχει, τέτοια κουκλάρα κι αυτός τρέχει στις Αγγλίες ο ξενέρωτος; Κόκκαλο εγώ. Τι λες παιδί μου του λέω; Ε, άντε να δεις το τελευταίο clip της και θα καταλάβεις, μου λέει.
Έμεινα. Λέω, δε μπορεί η Μυρτώ, η Μυρτούλα, το Μυρτάκι μου να ανέβασε κάτι… σέξι!!! Εδώ τη λέξη «σεξ» της ξεστομίζω και κοκκινίζει. Τρεις μπύρες έχω πιει για να το εμπεδώσω. Χαχαχα!!! Μερικούς ανθρώπους τους έχεις στο μυαλό σου κάπως και όταν δεις μια καινούργια πλευρά τους… μπλοκάρεις.
Τι γαμάτη φίλη που έχω!!!! Μυρτώ μου, το μόνο που μένει είναι σου βρούμε έναν μάνατζερ. Τέτοια επιτυχία οι γόβες σου. Ναι, κι αυτές σχολιάστηκαν αλλά θα στα πω από κοντά.
Μεγάλη επιτυχία σου λέω!

p.s. πάει και τελείωσε. Από «καφετζού» θα ονομάσω το μπλογκ μου «Η φίλη της dikiasou.com» μπας και έρθει κι από ‘δω κάνας καλός. Κλαψ!



2 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Παιδια παρα πολυ καλο το ολο concept...Καλη συνεχεια και συντομα και στη μικρη Tv ή και στο πανι!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι μωρό είσαι εσύ; Με έχεις τρελλάνει Μάν(ι)α μου!!!

Ένας θαυμαστής