Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

Να τ' άστρα!




Όπως θα έχετε καταλάβει ανήκω στο πιο τούμπανο ζώδιο του κόσμου, στο πιο ερωτικό, το πιο σέξι, το πιο σούπερ αλλά και το πιο σπαστικό απ΄όλα!
Ουί είμαι Σκορπιός.
Κι αν έχετε έστω και μία ιδείτσα περί Αστρολογίας, παρόλο που αυτή την εποχή μόνο που δεν έχει πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μου, θα ξέρετε ότι σύντομα περιμένω μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου και ειδικά στα φράγκα και τα ερωτικά μου. Γιές νέο αγόρι.
Εγώ πάντως έφτιαξα έναν πρόχειρο χάρτη και το βλέπω κατά Οκτώβρη μεριά αλλά συμβουλεύτηκα και τα Ταρώ για να είμαι σίγουρη. Αυτά πάλι, λένε Γενάρη.

Κοίτα, ποτέ δεν ξέρεις επακριβώς ημερομηνίες αλλά μια ιδέα την έχεις. Αν επιπλέον έχεις και λίγη διαίσθηση όπως εγώ είσαι σχεδόν σίγουρη τί μέλλει γενέσθαι. Όπως ήξερα εδώ και καιρό για Ομπάμα, (δε σου λέω ακόμα, θα στα πω α-να-λυ-τι-κό-τα-τα σε λίγες βδομάδες, μεγάλη ιστορία). Όπως ήξερα ότι η κολλητή μου θα βρει τον έρωτα της ζωής της. Όπως ήξερα ότι θα περάσω στη σχολή, ότι θα πάρω πέντε ολόκληρα κιλά αυτό το καλοκαίρι (καλά, αυτό δεν ήθελε ιδιαίτερη διαίσθηση άμα δεις τι χλαπάκιαζα) και τέλος, όπως ήξερα ότι αυτά τα περίεργα οράματα που βλέπω από μικρή θα άρχιζαν να με στοιχειώνουν (άσε πονεμένη ιστορία – ξεκίνησα συνεδρίες ύπνωσης, θα σου πω άλλη φορά και γι' αυτά).

Τα άστρα που λες, θα σου πουν τα πάντα. Κι αν τα συνδυάσεις και με λίγο Ταρώ και φλυτζάνι, άμα δηλαδή την ψάξεις λογικά και όμορφα απ΄ όλες τις πιθανές γωνίες θα βρεις τί θα συμβεί. Δεν υπάρχει γκόμενος που να μου μαρτύρησε ζώδιο κι ωροσκόπο και να μην έβρισκα γι' αυτόν ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Εντελώς όμως. Οι περισσότεροι ήξερα ότι δεν ήταν για μένα. Έβλεπα μέχρι τί ακριβώς ήθελαν. Που τί να ήθελαν, τα κλασσικά δηλαδή. Ένας μόνο μου είχε βγει άγγελος πριν έναν χρόνο και ευτυχώς που γνώρισα τη μαμά του νωρίς.

Μερικοί ρε γαμώτο, ότι ζώδιο και να 'ναι, ό,τι ωροσκόπο και να 'χουν, άμα έχουν μάνα μέγαιρα, αυτό τα επισκιάζει όλα. Εντάξει το παραδέχομαι. Καμιά φορά οι μαμάδες νικάνε ανετότατα και τις Αστρολογίες και τα Ταρώ και τις Κρυσταλλομαντείες, ακόμα και τα φλυτζάνια. Εύκολα. :)

πις



Δεν υπάρχουν σχόλια: