Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

Boyz :)




Μα έλεος! Τρεις βδομάδες τον κυνηγούσα. Έμαθα από την A. ότι είναι Αιγόκερως (αστρολογικώς δηλαδή, το εντελώς άλλο μου μισό, λέμε!) και τον παρακολούθησα μισή ώρα προχθές στη σχολή που έκανε μονόζυγο. What a guy! Κόλλησα τελείως. Αλλά νομίζω ότι με είδε. Προφανώς γι΄ αυτό μου έστειλε το sms δυό ώρες μετά, αλλά δεν με πειράζει καθόλου. Αφού ούτως ή άλλως, εγώ πάντα κάνω την πρώτη κίνηση. Εκεί θα κολλήσουμε τώρα?

Η κολλητή μου λέει, ότι δεν πρέπει να τους δείχνω πόσο μου αρέσουν, ότι τα αγόρια θέλουν να νοιώθουν… κυνηγοί…ψαράδες… θα σας γελάσω, ότι δεν πρέπει λέει να φαίνομαι τόσο…. ε, τόσο σέξι ρε παιδάκι μου. Πρέπει να φαίνομαι αθώα, γλυκούλα (μπλιάαααχχχχ) και κάτι άλλα χαζά, αρέσουν λέει αυτά στα αγόρια. Βλακείες φιλενάδα. Άμα σου αρέσει κάτι το διεκδικείς. Πάει και τελείωσε.

Ο τύπος λοιπόν δεν έχασε χρόνο και μου έστειλε ένα sms γεμάτο Βαθιά Νοήματα:
«Με λένε Χρήστο. I like u 2. Τα λέμε»…. και με ξενέρωσε!
Καλά ρε φίλε, είναι τώρα sms αυτό σε γκόμενα που θες να ρίξεις; Δηλαδή δε φτάνει το υπονοούμενο πως ξέρεις ήδη ότι μου αρέσεις, γράφεις και αυτό το «τα λέμε», λες και εσύ δεν σκοπεύεις να σηκώσεις ούτε δαχτυλάκι για την πάρτη μου.
Έτρεξα σπίτι και έριξα τα Ταρώ γι΄ αυτόν, μπας και ξεστραβωθώ. Σας πληροφορώ πως μπορεί το ζώδιό του να είναι ό,τι πρέπει, αλλά τα Ταρώ το είπαν καθαρά: δεν αξίζει ο άχρηστος. Δηλαδή δεν μου το ΄παν ακριβώς έτσι, αλλά πάνω – κάτω, αυτό σήμαιναν. Κι η μάνα μου που φώναξα για σιγουριά, τα ίδια διάβασε.

Χωρίς να καθυστερήσω, του έκανα reply κι εγώ το εξής πανέξυπνο:
“Ποιος Χρήστος; Τι εννοείς «I like u 2» ? Axaxaxaxxx!!! Σύνελθε man!”
Καλή ε;
Και μετά γνώρισα τον Φ. αλλά θα σας τα γράψω άλλη φορά γιατί η κολλητή με έχει φρικάρει στις αναπάντητες! Έεεερχομαι!!!!! Μάκια!

p.s. φτου! δε σας είπα για την κολλητή μου ε; Εν καιρώ γαμώτο, τόσα πολλά, τί να πρωτογράψω; :P

πις


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα από Λεωνίδιο ωραίο το blog σας

Mania είπε...

ohhhhhhhh!!!!

Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!

Εάν δεν το κατάλαβες, μόλις εγκανίασες τα σχόλιά μου!

Τέλειο και το δικό σου blog, αγαπάω Λεωνίδιο και τρελαίνομαι για Φωκιανό!

Καλωσήρθες :)

(σου πω, τί ζώδιο είσαι; )