Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Παλιοχαρακτήρες




Αμάν πια με αυτό το κωλοίντερνετ. Μπαίνεις να ρίξεις μια ματιά στο ζώδιό σου, να κάνεις μια ψυχανάλυση, να δεις το χαρακτήρα σου, να κάνεις μια ενδοσκόπηση βρε παιδάκι μου, ένα γνώθισεαυτόνπωςτολένε. Ε, και αρχίζεις να τρως τα χαστούκια το ένα μετά το άλλο. Τα χαρακτηριστικά λέει, μιας Σκορπίνας είναι η πίστη, το πάθος, η παρατηρητικότητα και ο δυναμισμός. Απ΄την άλλη λέει, τα “κουμπιά” μας είναι η ζήλεια, η εμμονή, η καχυποψία και ο χειρισμός των άλλων.

Πού πας και τα γράφεις αυτά χριστιανέ μου; Με ξέρεις κι από χθες; Ήρθες στο σπίτι μου και δε σε κέρασα ένα καφεδάκι, σου φέρθηκα ποτέ άσχημα, σε ζήλεψα; Όλα αυτά τα κακά εγώωωωωωωωωω;
Ε, και μετά έρχεται η κολλητή και μου λέει να μην τα παίρνω τοις μετρητοίς όλα αυτά, γενικότητες είναι, μα ρε φιλενάδα για τις Σκορπίνες λέει, για μένα είναι, πώς να μη το πάρω προσωπικά;

Σε έναν αστρολόγο μια φορά, του είχα στείλει και mail. Τι λε ρε φίλε του λέω που είμαι εγώ κυνικιά; Και ποιος σου είπε ότι ζηλεύω, ε; Ε; Τα φτιάξαμε και σου 'πα εγώ να μη πας βόλτα με τους φίλους σου; Σου 'κανα εγώ ποτέ σκηνή; Τα μάσησε ο τύπος, έλεγε κάτι για Ουρανούς και Πλούτωνες, τα ψιλομπουρδούκλωσε και το 'σκασε μετά το παραμύθι: “θες να βγούμε για έναν καφέ να σου κάνω προσωπική ανάλυση; Δε θα σε χρεώσω” μου λέει.
Χεχ! Σιγά μη πλήρωνα κιόλας. Ε, και βγήκαμε. Και έπαθα μια πλάκα, ούτε που ήξερα από πού με βάρεσε. Ψηλός, μελαχρινός και γλυκύτατος! Κάτι μανάρια που κρύβονται μερικές φορές πίσω από τα πίξελ, άλλο πράγμα.
Βέβαια, η φάση δεν κράτησε πολύ. Τί λέω, ούτε που ξεκίνησε δηλαδή. Φόραγε βέρα γαμώτο. Μα τί αναποδιά ήταν αυτή.
Μια φορά την ανάλυση μου την έκανε. Μου είπε ότι θα με κυνηγάει η γκαντεμιά για όλο το 2008. Διάνα έπεσε. Ως τώρα δηλαδή. Ουφ. Τί έμεινε όμως; Τρία μηνάκια είναι, τον φάγαμε τον γάιδαρο, θα γυρίσει ο τροχός και άλλα βουκολικά που συνηθίζει να μου λέει η μάνα μου κάθε φορά που τη βγάζω στην αγκαλιά της, είτε παρατημένη, είτε στις μαύρες μου γιατί δε βρίσκω γκόμενο.
Ένα σας λέω. Όπου να 'ναι θα μου κάτσει. Το πήρα απόφαση. Αφού κάνω και δίαιτα. Διακόσια γραμμάρια έχασα.
Ή χάλασε η ζυγαριά.
Θα δείξει. Κλαψ.

πις



2 σχόλια:

viki vale είπε...

Hi! ena oraio sitaki na deis, an den to ksereis idi einai to http://www.astrologer.gr

Mania είπε...

wow! viki kalos hr8es.

Xilia eyxaristw gia to link, paw na to diavasw - eisai super!!! :)