Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

sfinaki




Έχω καεί να διαβάζω τις προβλέψεις της Έλενας για τους Σκορπιούς αυτό το μήνα. Θα ανέβω λέει επαγγελματικά και θα με πιάσει κοινωνικό ντελίριο. Η αλήθεια είναι ότι αυτές τις μέρες κάθομαι στα καρφιά. Το τί κόσμο έχω κάνει add σε myspace και facebook δε λέγεται! Όποιος μου γυαλίσει το nick, η φάτσα ή το avatar του, πάω και του γίνομαι φίλη. Εντάξει, όχι κανονική φίλη αλλά είναι άπειρα ενδιαφέρον να γνωρίζεις κόσμο τόσο πολύ εύκολα.

Βέβαια κάποιοι δεν το πήραν τόσο αθώα. Ένα τυπάκι στο facebook, μου είπε ότι δε με ξέρει και με ρώτησε ποιανού φίλη είμαι για να δεχτεί τη “φιλία” μας.
Χαχα! Όχι ρε φίλε άραξε δεν κινδυνεύεις! Δε θα σε βιάσω κιόλας!
Ε, μετά με έπιασε η μλκ μου και του 'στειλα ένα e-sfhnaki. Του έγραψα από κάτω να προσέχει τί πίνει μη του 'χουν ρίξει μέσα ντραγκς.
(καρακαταστράβωσε ο τύπος - αχαχχχχχχχχχ!!!! )

Το μπλογκάκι μου από την άλλη, μου ΄χει πάρει τα μυαλά κα-νο-νι-κό-τα-τα!
Όλο σκέφτομαι τί ιστορίες θέλω να γράψω, τί φωτογραφίες να ανεβάσω, να μην ξεχάσω το τάδε link, να διαβάσω τα αγαπημένα μου μπλογκάκια, ουφ!
Σιγά -σιγά. Θέλω να το απολαύσω.
Ως κλασσικότατη Σκορπίνα, το όνειρό μου είναι να καταγράψω εδώ όοοοολα τα γκομενιακά μου. Σου λέω, ή που θα λιώσεις στο γέλιο ή που θα πλαντάξεις.
Ξέρεις πόσο καιρό το σχεδίαζα να το ανοίξω; Αλλά πού να προλάβω. Μια η σχολή, μια η δουλειά της μαμάς, μια κάτι έκτακτα γκομενιακού τύπου, άσε. Ε, μια μέρα το πήρα απόφαση. Όχι κύριοι λέω, ΔΕ θα σας περάσει. Θέλω το χώρο μου να μπιτσιάσω.

Προσεχώς μπίτσινγκ λοιπόν! ;)

p.s. : Η Έλενα το λέει επί λέξει: “ Η αγωνία σας για το άγνωστο και η ανάγκη σας για απαντήσεις σε κάθε λογής ορθολογικό αλλά και μεταφυσικό ερώτημα αποτελεί φυσικό σας χαρακτηριστικό”. Όχι πες μου, πόσο πιο μέσα να πέσει;;;;;;

πις



Δεν υπάρχουν σχόλια: