Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Kαλές πράξεις :)




Δεν τη μπορώ αυτή την βροχή, μου έχει καταστρέψει τελείως την κοινωνική μου ζωή δύο βδομάδες τώρα! Δε βγήκα ούτε το προηγούμενο σουκου (ντάξ' βγήκα αλλά έφαγα γερή βρόχα, καταστράφηκε μαλλί και μακιγιάζ, οπότε αποφάσισα ότι δε πιάνεται) και τώρα διαβάζω ότι ΚΑΙ αυτό θα ρίχνει καρεκλοπόδαρα! Πάει το σαββατάκι μου, πάει και το ξώπλατο φορεματάκι μου που ούτε μία φορά δεν πρόλαβα να φορέσω. :(

Πέρα όμως από τα στραβά και άδικα αυτού του κόσμου (έριξα κι έναν καυγά σήμερα στο Μετρό, άσε ούτε να το θυμάμαι δε θέλω) έχω να σας πω ότι είμαι πολύ πολύ χαρούμενη. Κολλητάρι μου πια η ζυγαριά. Έδειξε 500 ολόκληρα γραμμάρια κάτω και ΔΕΝ είναι χαλασμένη γιατί αποφάσισα να διασταυρώσω τα κιλά μου και στη ζυγαριά του κυρ νίκου του φαρμακοποιού. Μοντελάκι θα γίνω, σας το λέω! Όχι που δεν είμαι δηλαδή, ο κυρ Νίκος μου το ΄πε πως τσάμπα κάνω δίαιτες αλλά εγώ δεν ακούω κουβέντα.
Άσε χριστιανέ μου, έχω μάτια και βλέπω πώς είμαι. Και στόμα έχω που δεν έλεγε να σταματήσει να μασουλάει όλο το καλοκαίρι. Κι έχεις και τη μάνα μου να μου λέει τι κουκλάρα που είμαι και πόσο σέξι... άσε ρε μαμά, όλες τα ίδια λέτε και γινόμαστε σα φάλαινες και άντε μετά να πιστέψεις ότι δε χάλασε η ζυγαριά!

Ο κυρ Νίκος ο φαρμακοποιός πρέπει να είναι γύρω στα.... - γέρος ρε παιδί μου, απ΄αυτούς που είτε 60 τους πεις είτε 90, το ίδιο κάνει – ήντα του που λες, και μου είπε για κάτι καινούργια καλλυντικούλια που έφερε. Προσπαθούσε ο κακομοίρης να μου πει για τη μάσκαρα και δεν ήξερε πώς λέγεται και μετά ήθελε να μου δείξει και το μέηκ απ αλλά πήγε να το ανοίξει και του 'κανε την ποδιά κώλο.

Τί βάζουνε γέρους ανθρώπους να πουλήσουνε καλλυντικά; Ευκαιρία λέω να ξεβάψω το κάρμα μου, τον έκατσα κάτω και του άρχισα το μάθημα:
- αυτό λέγεται μάσκαρα και είναι για να βάφεις βλεφαρίδες.
- α, τσίνορα δηλαδή...
- Τί τσίνορα καλέ, βλε-φα-ρί-δες!
- αααα έτσι τις λένε τώρα... και το άλλο;
- αυτό είναι κονσίλερ
- κον... δύσκολο είναι, κάτσε να το γράψω να το θυμάμαι... να, πάρε χαρτί και γράψτα εσύ. Θα τα μάθω απ΄έξω μετά.

Κι έκατσα που λες, και του 'γραψα ό,τι καλλυντικό υπάρχει και δεν υπάρχει. Του έδειξα σε ποιο σημείο του χεριού να βάζει μέηκ απ στις πελάτισσες να το δοκιμάζουν, τί χρώματα, όλα του τα 'μαθα. Μου είπε ότι σε έξι μήνες βγαίνει στη σύνταξη και προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με όλα αυτά όσο μπορεί αλλά κουράστηκε πια.
Όταν λέει είναι στα κλεισίματα το μαγαζί να πάω να μου τα δώσει όλα τα καλλυντικά. Τί να τα κάνει αυτός, δεν βρίσκει αγοραστή να το πουλήσει το μαγαζί και θα τα μοιράσει όλα. Βασικά ερείπιο είναι το φαρμακείο αλλά το λυπήθηκα το γεροντάκι.
Ούτε τί ζώδιο είναι ήξερε να μου πει. Του το βρήκα όμως. Είναι Κριός. Του είπα ότι σίγουρα θα βρει αγοραστή, θα έχει τον Κρόνο τότε από πάνω του και όλα θα του πηγαίνουν πρίμα.

Έριξε ένα χαμόγελο... δεν του 'φευγε απ΄το πρόσωπο, τεράστιο σου λέω!
Εγώ ξέρω ότι μπορεί να μην το πουλήσει δηλαδή αλλά μέχρι τότε θα γελάει και θα ελπίζει, κι αυτό είναι μεγάλη δουλειά. Ήθελα να του πω ότι και τα ερωτικά του θα έχουν άνοδο εκείνη την περίοδο αλλά μετά σκέφτηκα ότι ο Κρόνος μπορεί να είναι πολύ καλός αλλά δεν κάνει και θαύματα... πού ξέρεις όμως... το αποφάσισα.... αύριο θα πάω να του το πω τελικά.
Κυρ Νίκο μου θα του πω, τα άστρα το λένε καθαρά: θα βρεις γκόμενα.

Ή που θα φάω μπούφλα ή που θα του καρφωθεί το χαμόγελο για πάντα. Χεχε!


πις



Δεν υπάρχουν σχόλια: