Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Να τ' άστρα... να κι ο Νικήτας!




Εμ, άμα σου λέω εγώ ότι οι πλανήτες σε κάνουν ό,τι γουστάρουν τον κώλο σου να χτυπάς κάτω, εσύ αρχίζεις τη μουρμούρα για επιστήμες, τεχνολογίες και άλλα βαρετά σκεπτικιστικά. Μέχρι δηλαδή να έρθει από πάνω σου ο Άρης, η Αφροδίτη ΚΑΙ ο Δίας και να τα γυρίσεις όλα τούμπα!

Στο' πα, δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα μικρέ και καλά θα κάνεις να παίρνεις κάνα πλανητικό ραπόρτο γιατί δε σε βλέπω καλά ούτε εσένα ούτε τους υπόλοιπους Καρκίνους.

Άτσα και βιντεάκι τώρα ο Νικητάκος! Και τί βιντεάκι δηλαδή, μιλάμε για ΚΟΡΥΦΗ έτσι;

Άσχετο: αυτός ο Οράτιος μια χαρά γκομενάκι μου κάνει και ΔΕ θέλω να υποθέσω γιατί μου τον έκρυβες τόσο καιρό μικρέ, εντάξει; Κανόνισε την πορεία σου και πράξε τα δέοντα. Ξες εσύ.

So, αυγοχρωμόβομβες; Τί τέλεια ιδέα! Αλλά για πες μου ρε συ, εγώ δηλαδή που έχω κάτι τοιχάρες ΝΑ στο πίσω μπαλκόνι στο Μπουρνάζι, πόσα ρημαδοαυγά πρέπει να γεμίσω για να δω λίγο χρώμα στη ζωή μου (sic) ;

Μήπως, λέω μήπως, να πάρω όπως είναι τον κουβά και να τον ρίξω μπας και δω μια χαρούμενη μέρα;
Αν και τώρα που το σκέφτομαι, έχω καλύτερη ιδέα. Τί θα 'λεγες να πεις στον Οράτιο να έρθει δυο... τρία... τέσσερα απογεματάκια να με βοηθήσει με τα αυγά, που ξέρει κιόλας την τέχνη;

Μόνο ενημέρωσέ με από πριν να τζάσω την Ουρανία γιατί εκτός που θα είναι στα πόδια μας, θα φρικουλιάσει άμα δει τί σκοπεύουμε να κάνουμε.
Στον τοίχο εννοώ. ;)



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mmm nai prgmati mia xara gomenaki einai o Oratios! orma tou. orma tou!!! --smazy--

Mania είπε...

;)