Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

Mania's mana calling..

Hey everyone......hey Manitsa thanks for letting me be here.. εδώ Ουρανία, η μαμά σου.

Υου are fun, είμαι πολύ περήφανη μάνα, its one cool blog you have going here. Πλάκα έχετε που τσακώνεστε για τα άστρα. Εγώ φταίω που η Μανίτσα νομίζει ότι όλα μπορεί να τα μαντέψει. Δεν έπρεπε να την αφήνω να διαβάζει τα βιβλία μου περί μέλλοντος, να της λέω ιστορίες για άλλους κόσμους αντί για παραμύθια όταν ήταν μικρή, και να την αφήνω από εδώ και από εκεί με κόσμο που μόλις γύρισε από Ινδίες...

Πάνω από όλα, δεν έπρεπε να την αφήσω με την δικιά μου την ΜΑΜΑ. Την κα “Να Σου Πω Τον Καφέ Σήμερα” ΜΑΜΑ μου. Αλήθεια, έτσι ακριβώς ήταν η μάνα μου...γνωστή σε όλο το Πέραμα...... τη θυμάμαι όπου και να είμαστε να θέλει να πει το χέρι, τον καφέ, το κάτι της σε οποιονδήποτε άμοιρο ήταν θύμα, αφού την ήξεραν άσχετες στα κομμώτρια και καφέ.

Αnyway, το ξέρω, η Μανίτσα μου το έχει πάρει αυτό από την gaga της. Όταν την πρωτοέφερα Αθήνα να μείνει με την gaga έπρεπε να το είχα σκεφτεί....Τι μου ήρθε να αφήσω το παιδί μόνο του με μια καφετζού, τόσα χρόνια. / Αφού χρόνια που την έβλεπα μόνo τα καλοκαίρια στην Αστόρια την έβλεπα να ρίχνει χαρτιά για το πότε θα γυρίσω να την πάρω, 11 χρόνων κοπέλα...θυμάμαι να βάζει τα κλάμα η κακομοίρα όταν τα χαρτιά της έλεγαν πως δεν θα γυρίσω / Ε, πέρασαν τα χρόνια...και ήρθα, λίγο αργά μα ήρθα. Και φυσικά και δεν μπορώ ως μαμά να σας πω την γνώμη μου για τα χαρτιά... fun is the only god I know, να το βάλουμε έτσι.

Τώρα ως προς τον Ομπάμα, τι να σας πω.....για εμάς τους ελληνοαμερικάνους είναι μεγάλο πράγμα οι εκλογές στην Αμερική. Ο Ομπάμα κάνει μεγάλη διαφορά....εγώ έχω ζήσει την Αμερική όταν όλοι ελπίζαμε σε κάτι καλύτερο, το '70, ήταν μαγικές στιγμές, ....
Οur country is in major s... δεν είναι αστείο, δεν υπάρχουν δουλειές, έχουν χαθεί λεφτά, μολύνουμε συνέχεια το περιβάλλον, πολεμάμε τους πάντες.. Ούτε είναι αστείο να βγει μία αντιπρόεδρος κατά των εκτρώσεων, φαντάζομαι μία Αμερική με κοριτσάκια μονό σαν την Τζούνο...

Και ναι, εάν ο Ομπαμα βγει θα πάνε καλύτερα όλα αυτά, έστω και συμβολικά. Έχει πλάκα εδώ στην Ελλάδα που όλοι με βρίσκουν cute, είναι υπέρ του Ομπάμα αλλά όχι μαύρους στη ζωή τους, άλλα όταν η Μανίτσα τα είχε με ένα παιδί που ήταν απο την Αφρική είχαν τρελλαθεί οι μαμάδες των συμμαθητριών μου να με παίρνουν τηλέφωνο.
Τhey were like: μα κυρία Πολύζος τι πράγματα είναι αυτά, μένει στην πλατεία Βικτωρίας ο νεαρός και δεν έχει πατέρα. Και εγώ ήμουν “hallo ούτε η Μάνια”.

3 σχόλια:

Skouliki είπε...

καλο μηνα κοριτσια

τι να σου κανει και ο ομπαμα οταν ολα πανε προς διαολου ...

Mania είπε...

Καλό μήνα σκουλικάκι!!!!

Έλα ντε! Να βάζανε εμάς και θα σου 'λεγα εγώ αλλαγές. Τουλάχιστον από αύρα και τσι μια χαρά θα 'τανε τα πράματα. :P

Ανώνυμος είπε...

hey
mania's mana,
δε ξεκινας δικο σου blog ?

ισως ειναι αρκετα ουσιαστικα αυτα που εχεις να πεις about the states.

δε φαινεσαι τυπικη ελληνοαμερικανιδα με κιονες στο κηπο κλπ
κ επισης ξερεις τη juno.

κ μονο αυτό αρκει για respect