Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Μυρτώ παραφέρεσαι




Βρε χρυσή μου καρδιά, γιατί έχεις φλιπάρει τόσο άσχημα; Αφού τα ξέρουμε τα κωλοσύστημάτά τους, τα φτιάχνουν έτσι ώστε να μας φακελώνουν. Δεν είμαι κανά geek εγώ και σίγουρα ούτε συ είσαι, αλλά μυαλό έχουμε και βλέπουμε πώς για πλακα π.χ. στο facebook μπορεί κάποιος να σε παρακολουθεί και μετά τσουπ να το παίξει ότι "νιώθω σα να σε ξέρω χρόνια". Και με τα cookies και όλα αυτά μας εντοπίζουν, δεν τρώμε κουτόχορτο. Αλλά απ' αυτό μέχρι να υστεριάζεσαι ότι κάποιος σου υποκλέπτει προσωπικά δεδομένα και κάνει ό,τι θέλει στο μπλογκ σου ε υπάρχει μια διαφορά ρε Μυρτάκο μου. Φαντάζεσαι τον υπαλληλάκο της google να σκανάρει το πισί σου για να ελέγξει αν έχεις πάρε δώσε με Μπιν Λάντεν μεριά; Και αφού δει ότι είσαι με τους καλούς, να σε αφήνει στην ησυχία σου; Και ότι απλά εκεί που σκανάρει το σύστημά σου, αυτό φρακάρει; Έλεος, δεν ασχολούνται με μας, θέλω να πιστεύω δηλαδή. Είναι λογικό τώρα αυτό; Και ακόμα κι αν κάποιος σου έχει πάρει τους κωδικούς όπως λες, τότε γιατί θα σε άφηνε να μπεις μετά; Θα έσπαγε τον κωδικό σου να κάνει λίγο το χαβαλέ του και μετά θα σε άφηνε να ξαναμπείς σα να μη συμβαίνει τίποτα; Εγώ θα σου τα πω μωρέ τώρα, ρώτα και το Νικήτα. Ξέρει αυτός καλύτερα τι απειλές έχει το ίντερνετ. Ντάξει, συνέβη μια μαλακία κι ανέβηκε το σκατοβιντεάκι, παπαλααα. Μην το σκαλίζουμε τώρα τι και πώς ναι;

Αν τώρα φταίει ο Βίκτωρας που είσαι χώμα, αν αυτός σε κάνει έτσι, νομίζω εσύ του δίνεις δικαίωμα. Γιατί ΕΣΥ ξερεις ποια είσαι και τι κάνεις. Αν κάτσεις ήρεμα να σκεφτείς ένα λεπτό πού πήγες τελευταία και με ποιον βγήκες, είμαι σίγουρη ότι η αλήθεια θα λάμψει. Που είναι ότι είσαι ό,τι πιο αγνό και έμπιστο κυκλοφορεί σε κοπέλα. Πώς είμαι εγώ; Ε καμία σχέση! Το ξέρουμε όλοι, μένει να το χωνέψει κι ο θερμοκέφαλος Βικτωράκος. Να πειστεί δηλαδή ότι τίποτα δεν συνέβη εκείνο το βράδυ, κάτι που και εμείς γνωρίζουμε αλλά και αυτός, απλά να, θέλει να δώσει το σόου του. Αλλά ιστορίες με μανιακούς κυβερνοκατασκόπους εναντίον Μυρτώς, δεν της χάφτώ. Εσύ θα καταλήξεις μανιακή στο τέλος. Γι'αυτό να χαλαρώσεις και μιλήστε τα λίγο ακόμα με το Βίκτωρα και επιτέλους άρχισε να ξαναποστάρεις βιντεάκια με τις γαμάτες στιγμές της κοριτσοπαρέας μας γιατί θα διώξεις κόσμο από το μαγαζί! Άκου με που ξέρω τι ζητάει ο κόσμος...Ένα καλη χρονιά δεν τους είπες. Άντε λες και είσαι καμιά καινούργια στα μπλογκς, άντε τώρα...

PS. Χρόνια πολλά Γιάννη, Ιωάννα, Γιαννούλα, Γιάννη, Τζον τζον κτλ κτλ!



5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη Μάνια, ωραία τα λες τον τελευταίο καιρό! Πολύ ωραία δηλαδή!! Σωστά τα λές στη Μυρτώ, παραφέρεται, αλλά όχι και θερμόαιμος ο Βικτωρας!! Εεε τι να κάνει το παιδί?? Άλλος στη θέση ρου θα αντιδρούσε πολύ πιο άσχημα!
P.S.: Το "Γιάννης" το έγραψες 2 φορές!

Mania είπε...

Από τότε που άνοιξε μπλογκ αυτή η κοπέλα, έχει λάβει τέτοιο βιντεάκι τουλάχιστον 3 φορές!! Και "ρόμπα" και "μη σε ξανακούσω" και "έχω ξενερώσει"...δες τα τεκμήρια στο www.dikiasou.com, εκεί είναι δε φεύγουν! Ντάξει δε λέω είναι παληκάρι ο Βικ και αγαπιούνται τρελά αλλά να...ας βούταγε τη γλώσσα στο μυαλό του πριν μιλήσει (ιου αλλά sic!)

xrysaki.com είπε...

EIMAI ΣΗΓΟΥΡΗ ΜΑΝΙΑ ΟΤΙ Ο ΑΛΕΚΟΣ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Mania είπε...

Εγώ πάλι δεν το νόμιζω...ο Αλέκος είμαι πολύ εντάξει και επίσης έχουμε και μια προϊστορία, δεν είναι του στυλ μου το "όσα δεν φτάνει η αλεπού..."

Ανώνυμος είπε...

Egw lew oti standar o Alekos to travh3e...h alliws o viktoras gia na tin pei stin myrtw!opoios kai na to ekane einai k pl mlks!

Mania mou esu keep going!